av Thermostat » tis 03 maj 2011, 23:35
Om man skall byta termostat till golvvärmen, är det något speciellt man skall tänka på då? Kan man använda vilken termostat som helst för att styra golvvärmen? Det som heter golvvärmetermostat vad gör de termostaterna speciella?