hur högt bygger golvvärme nät?

Ett osorterat forum där gäster kan ställa frågor om golvvärme. Moderatorerna försöker sedan sortera in frågorna i rätt forums kategori. För snabbare svar ställ frågan i kategorierna ovan.

hur högt bygger golvvärme nät?

Inläggav perek » ons 14 sep 2011, 08:43

tjena,
jag är intresserad av att lägga golvvärme under klinker vid entrén. Huset står på betongplatta och jag har 15mm bygghöjd upp till omkringliggande golvkant, varav klinkerplattorna är 8mm. Hur högt bygger Golvvärme Nät? räcker det om jag har 7mm att spackla in värmenätet i?
Hur lång leveranstid är det från beställning om jag vill ha Net-KIT 5 med programmerbar termostat?

tacksam för snabbt svar.
perek
 

Återgå till Allmänna golvvärmefrågor

 


  • Relaterade trÃ¥dar
    Svar
    Visningar
    Senaste inlägget