Hej,
Vi har byggt på en våning på vårt hus och kopplat på ca 140 kvm golvvärmeslingor fördelat på bottenvåning och ny övervåning på ett befintligt värmesystem med golvvärme på ca 30 kvm och element i källarvåning. Vi har installerat fördelarshuntar med pumpar på botten och övervåning men har kvar orginalpump i källaren vid värmecentralen.
Nu får vi inte ut värmen varken i källare eller på de två våningsplanen.
Kan det bero på befintlig kapacitet hos pumpen i källaren? Om ja, vad behöver vi för pump för att lösa detta problem?
//Ägare till kallt hus...

