Hej!
Håller på att flytta ett gammalt torp och har nu ställt det på plintgrund.
Jag undrar om det är någon idé att lägga in golvvärme i ett sådant golv, med tanke på ev värmeflykt neråt?
Om så skulle vara fallet, vilket system kan i såfall rekommenderas? Vi försöker göra så mycket som möjligt själva...
Mvh
Nita

