Hej!
Var kopplar jag in jordkabeln(Vilken kontakt) på termostaten K1-E16?? Som jag ser det (Och enligt manualen) så finns bara nummer 5 ledig men det finns ingen märkning för jord vid den kontakten!!??
Tacksam för hjälp
Vänligen Mikael
Återgå till Allmänna golvvärmefrågor