Hej. Jag skall bygga till mitt sommarhus med 9 m2 med egen ingång och toalett.
Denna del skall vara vinterbonad och jag tänker på golvvärme. Kan jag ställa
in termostaten så att den håller ca 10 gr i rummet. Jag vill också ha trägolv
Går detta bra eller finns det någon hake
Tacksam för svar
Ã…ke Jansson

