Hej,
Jag är i färd med att renovera vårt badrum och behöver lite hjälp ang. golvärmen. Badrummet är ca 3,8 kvm, är beläget på övervåningen i ett trähus. Golvkonstruktionen är träbjälklag med golvspånskivor och golvgips. Tanken är att spackla in elgolvvärmeslinga i flytspacklet, därefter tätskikt och klinker. Vilken effekt/kvm kan jag ha på golvvärmen? Hörde någonstans att max är 80w/kvm vid träbjälklag, stämmer det? Vill gärna ha fullvärme då det kommer att vara enda värmekälla.
Mycket tacksam för svar,
med vänliga hälsningar

