av Jimmy » fre 17 aug 2012, 06:41
Hej. Det är så att jag har beställt ett golvvärmepaket (L12-10) av er som jag nu ska lägga, i min konstruktion så ska jag använda armeringsnät och då undrar jag om jag kan fästa värmeröret i nätet istället för att använda listerna man fick till? Tack på förhand