Ingjutning

Ett osorterat forum där gäster kan ställa frågor om golvvärme. Moderatorerna försöker sedan sortera in frågorna i rätt forums kategori. För snabbare svar ställ frågan i kategorierna ovan.

Ingjutning

Inläggav Jimmy » fre 17 aug 2012, 06:41

Hej. Det är så att jag har beställt ett golvvärmepaket (L12-10) av er som jag nu ska lägga, i min konstruktion så ska jag använda armeringsnät och då undrar jag om jag kan fästa värmeröret i nätet istället för att använda listerna man fick till? Tack på förhand
Jimmy
 

Re: Ingjutning

Inläggav Hampus » fre 17 aug 2012, 08:51

Det går mycket bra att göra så!
Hampus
 
Inlägg: 171
Blev medlem: tor 10 mar 2011, 16:37


Återgå till Allmänna golvvärmefrågor

 


  • Relaterade trÃ¥dar
    Svar
    Visningar
    Senaste inlägget