Hej,
Vi skall renovera vårt lilla badrum (3,5 kvm).
Eftersom vi redan har bergvärme vill vi lägga in vattenburen värme.
Men samtidigt vill vi också ha komfortvärme på golvet (klinkers skall läggas in) under hela året.
Hur löses detta bäst?
Finns något lämpligt vattenburet system som smidigt kan kompletteras med eluppvärmning?
Eller måste vi lägga in två separata system?
Tacksam för råd och ungefärliga prisuppgifter.

