Felet på din termostat är troligen att reläet i termostaten har gått sönder.
Du kan använda vilken av våra
termostater. du vill, förutsatt att du kan få ut golvgivaren ur golvet (monteras normalt i ett elrör så den går att ta ut) och lägga dit den som medföljer din nya
termostat.
Om du vet att givaren sitter fast i golvet så blir det lite besvärligare. Då behöver du antingen använda en
OJ OCC Termostat som har samma givarstandard.
ALternativt kan du även använda
Devireg Touch. På Toutch kontrollen kan du i inställningarna ställa in vilken givare du ha i golvet och på det viset få funktion med valfri golvgivare.