Hej
Jag undrar vad jag behöver för att koppla ihop vårt golvvärmesystem. Vi har lagt ner 12 mm PEX-rör i golven (4 rum) samt har en vattenmantlad vedkamin och en 500 liters acctank. Har även några grundfos cirkulationspumpar. Vi har inte behov rumstermostater utan vill ha ett "manuellt system".
Tacksam för hjälp!
/ Fredrik

