Ett osorterat forum där gäster kan ställa frågor om golvvärme. Moderatorerna försöker sedan sortera in frågorna i rätt forums kategori. För snabbare svar ställ frågan i kategorierna ovan.
av kent » lör 22 dec 2012, 11:31
Vad händer det med golvvärmen efter ett strömavbrott.
GÃ¥r den tillbaka till graderna som var senast eller?
-
kent
-
av martin » tis 08 jan 2013, 13:11
Normalt gör samtliga golvvärmesystem så. Kan nog vara vissa termostater som återställs till normalinställning och i så fall istället värmer till den förinställda temperaturen.
-
martin
- Webbplatsadministratör
-
- Inlägg: 296
- Blev medlem: tis 05 maj 2009, 18:39
Återgå till Allmänna golvvärmefrågor