Renoverar en befintlig byggnad på ca 30 kvm. Byggnaden, som troligen är från 30-talet, har en betongplatta på mark. Nu tar vi bort plankgolv och isolering och skall ersätta detta med bättre isolering och ett klinkersgolv.
Vi är inne på att lägga lättbetong eller flytspackel på isolering och klinkers direkt på det.
Vilken golvvärmelösning är lämpligast?
Vatten eller el?
Värmen har hittills kommit från oljefyllda radiatorer.

