Hej!
En undran om bjälklagsplåt. Ska lägga på övervåning och det är reglat med c/c 40 .
Går det att använda bjälklagsplåt så att den "hänger" över 20 cm åt ena hållet ev med en stödlist under???
Mvh.Birna
Återgå till Allmänna golvvärmefrågor