Ett osorterat forum där gäster kan ställa frågor om golvvärme. Moderatorerna försöker sedan sortera in frågorna i rätt forums kategori. För snabbare svar ställ frågan i kategorierna ovan.
av AndersE » tor 14 mar 2013, 11:21
Hej,
Jo jag tänkte ansluta Golvvärmepaket L8-10 till befintligt system men jag undrar om det krävs en cirkulationspump eller om det klarar sig ändå?
-
AndersE
-
av martin » sön 07 apr 2013, 00:48
Det ingår en shunt i L8-10. Det hade troligen inte fungerat utan den.
-
martin
- Webbplatsadministratör
-
- Inlägg: 296
- Blev medlem: tis 05 maj 2009, 18:39
Återgå till Allmänna golvvärmefrågor