Hej,
Har en kombipanna som ska försörjer garaget med värme via golvvärme fördelat på tre slingor, ett till förrådet och två till garaget, och en aerotemper som "spetsar" värmen när jag är ute i garaget och vill ha det lite varmare.
Hur kopplar jag in detta på bästa sätt?
Tacksam för svaret
/Stefan

