av Tina » fre 22 mar 2013, 21:55
Jag skulle vilja lägga vattenburen golvvärme i vår hall på bottenvåningen. Den är relativt stor med stora glaspartier men värms endast av en mycket liten radiator längst in i rummet. Huset är ett trähus från början av 1920-talet med källare. Jag är orolig för trösklar och dörrar, bygger golvvärme högt?