Hall i gammalt hus

Ett osorterat forum där gäster kan ställa frågor om golvvärme. Moderatorerna försöker sedan sortera in frågorna i rätt forums kategori. För snabbare svar ställ frågan i kategorierna ovan.

Hall i gammalt hus

Inläggav Tina » fre 22 mar 2013, 21:55

Jag skulle vilja lägga vattenburen golvvärme i vår hall på bottenvåningen. Den är relativt stor med stora glaspartier men värms endast av en mycket liten radiator längst in i rummet. Huset är ett trähus från början av 1920-talet med källare. Jag är orolig för trösklar och dörrar, bygger golvvärme högt?
Tina
 

Re: Hall i gammalt hus

Inläggav martin » sön 07 apr 2013, 00:44

Det finns golvvärmelösningar för alla situationer. Definiera vad du söker så kan vi hjälpa dig.
martin
Webbplatsadministratör
 
Inlägg: 296
Blev medlem: tis 05 maj 2009, 18:39


Återgå till Allmänna golvvärmefrågor

 


  • Relaterade trÃ¥dar
    Svar
    Visningar
    Senaste inlägget
cron