Tjena.
Vi har fått två olika bud på montering av vattenburen golvvärme på träbjälkslag/golv.
Vi skall använda spårad spånskiva och 16 mm rör, den ena säger att man lägger detta och sedan flytspacklar med nät.
Den andra säger att man skall lägga gips på detta först och sedan avsluta med klinkers.
Detta är en hall på övervåning.
Vad gäller?
/Pelle

