Ett osorterat forum där gäster kan ställa frågor om golvvärme. Moderatorerna försöker sedan sortera in frågorna i rätt forums kategori. För snabbare svar ställ frågan i kategorierna ovan.
av olias » tor 09 maj 2013, 11:17
jag läste i instruktionen att det behövs en kopplingsdosa...vilken typ är det och kan man köpa den hos er??
-
olias
-
Återgå till Allmänna golvvärmefrågor
-
- Kan man koppla så här ?
av Razor » tor 05 feb 2015, 00:19
- 1 Svar
- 51026 Visningar
- Senaste inlägget av martin

mån 23 mar 2015, 11:22
Golvvärme EL 230V
-
- När kan jag koppla på golvvärmen?
av martin » tor 07 maj 2009, 10:59
- 0 Svar
- 267305 Visningar
- Senaste inlägget av martin

tor 07 maj 2009, 10:59
Vanliga frågor
-
- När kan jag koppla på golvvärmen?
av Guest » ons 06 maj 2009, 16:34
- 0 Svar
- 12597 Visningar
- Senaste inlägget av Guest

ons 06 maj 2009, 16:34
Allmänna golvvärmefrågor
-
- Koppla på golvvärme direkt på radiatorkrets?
av Hampus » fre 16 dec 2011, 15:49
- 0 Svar
- 11203 Visningar
- Senaste inlägget av Hampus

fre 16 dec 2011, 15:49
Allmänna golvvärmefrågor
-
- Koppla på golvvärme direkt på radiatorkrets?
av Jens Holmberg » tis 15 nov 2011, 12:13
- 0 Svar
- 9838 Visningar
- Senaste inlägget av Jens Holmberg

tis 15 nov 2011, 12:13
Allmänna golvvärmefrågor