Ett osorterat forum där gäster kan ställa frågor om golvvärme. Moderatorerna försöker sedan sortera in frågorna i rätt forums kategori. För snabbare svar ställ frågan i kategorierna ovan.
av martin » mÃ¥n 02 jan 2012, 10:11
Ja de vanligaste anledningarna att elektrisk golvvärme inte värmer är: Termostat, termostatgivaren eller proppen.
-
martin
- Webbplatsadministratör
-
- Inlägg: 296
- Blev medlem: tis 05 maj 2009, 18:39
Återgå till Allmänna golvvärmefrågor
-
- Trasig termostat?
av Lotta » lör 07 jan 2017, 13:09
- 0 Svar
- 28234 Visningar
- Senaste inlägget av Lotta

lör 07 jan 2017, 13:09
Allmänna golvvärmefrågor
-
- Trasig termostat
av Arne » ons 28 dec 2011, 15:06
- 0 Svar
- 9124 Visningar
- Senaste inlägget av Arne

ons 28 dec 2011, 15:06
Allmänna golvvärmefrågor
-
- Trasig termostat??
av Sandra » tis 27 feb 2018, 23:00
- 1 Svar
- 24195 Visningar
- Senaste inlägget av martin

ons 07 mar 2018, 20:40
Allmänna golvvärmefrågor
-
- Är termostaten trasig?
av Maete » sön 26 jun 2011, 20:12
- 2 Svar
- 17434 Visningar
- Senaste inlägget av Maete

tor 07 jul 2011, 15:20
Golvvärme EL 230V
-
- Trasig utrustning
av martin » ons 19 okt 2011, 18:05
- 0 Svar
- 11067 Visningar
- Senaste inlägget av martin

ons 19 okt 2011, 18:05
Golvvärme EL Lågvolt