av Christer » ons 18 maj 2011, 17:57
Hej! Vi håller på att gjuta en platta på mark (82 kvm) och har funderat på vattenburen golvvärme genom sjövatten. Våran fråga är, är det något särskilt vi ska tänka på? Hur djupt måste det vara i sjön där slangarna ska ligga? Vilken grovlek är det på slangarna? Andra bra tips? Mvh Christer