Hej
Skall bygga till en sommarstuga som värms upp med direktverkande el. Tänker mig en gjuten platta. Vill gärna ha golvvärme. Kan man ansluta en 30 liters vvb och en cirkulationspump. Kanske är bäst med elpatron. Finns det något färdigt kitt
Är det någon förtjänst med att gjuta in rören i plattan eller bättre med ett system som ligger ovanpå bottenplattan

