Hade då som en fundering om jag kunde lägga värmen direkt på befintligt trägolv istället för att riva upp det och lägga golvspån,
bygghöjd är ett mindre problem då samma procedur förhoppningsvis går att använda hela nedervåningen runt.
Konstruktion i dagsläget är som följande : Golvås, Flytande råspånt, asfaltsmatta, gammal matta + befintlig
hade hoppats på : Golvås, Råspont, EPSskiva, fix, Klinker i plattor om 30x60
//mvh Fredrik

