Hej
Jag funderar på att installera ett folie kit men har några frågor jag skulle vilja få svar på för att kunna beställa:
1. Vad ingår det för termostat i folie kiten?
2. Går det att vid beställning byta bort en typ av termostat mot en annan typ (t.ex. byta en analog mot en digital)?
3. Vad är för och nackdelar med analoga och digitala termostat?
4. Rummets utformning gör att jag måste lämna ca 8 cm mellan varje längd värmefolien för att kunna täcka så mycket av ytan som möjligt. Är detta ok? (finns det någon regel om hur mkt och hur lite avstånd man bör ha mellan varje längd av värmefolien?)
5. Vad gör man vid avslutning av Cu bandet (i den änden som inte skall anslutas med krimpen)när man har klippt av värmefolien?
6. Hur långa är de olika kablarna som följer med i kiten? (blå respktive svart elkabel samt kabel till golvsensor)
Tack på förhand för snabba svar

