Det är troligen ett ROYAL system du har, såldes via CC Höganäs på 90-talet.
De nya KELVIN systemen är ett vidareutvecklat system och är kompatibla med de gamla slingorna.
Är golvslingan röd bör det vara en ROYAL 500 du har installerat. Kan du göra en Ohm mätning av slingan för att vara säker?
Vi kan ordna en Separat XK500 transformator box åt dig. 2850 :- plus frakt.
Det jag behöver är, namn och adress och telefonnummer. Boxen kommer mot postförskott.
/Martin

