Hej
jag funderar på att lägga in Kelvin lågvoltsgolvvärme i min hall.
Reglerboxen kan man väl placera i höjd med övriga strömbrytare etc och sedan dra ned ett elrör i väggen som kablarne till golvvärmen går i ?
Med vänlig hälsning Hasse

