Min gulvvarme virker ikke mere.
Styreenheden er en A 5110 fra 1997.
Selve varmekablet er stadig intakt, det er selve styreenheden der ikke virker.
Kan man kĂžbe en ny styreenhed, eller kan I sende et diagram over styreenheden
T. krog
Moderator: Kelvin