Hej! Det stĂ„r att man KAN placera styrboxen (Kelvin XK300) i ett annat rum om man vill. Men FĂ
R man placera den i tex en tvÀttstuga (vÄtutrymme) ca 1 meter upp pÄ vÀggen? Det Àr en vÀgg ganska lÄng bort frÄn duschkabin och tvÀttstÀll.
DÀr sitter reglageboxen till bastun sÄ det vore fint att ha styrboxen för golvvÀrmen ocksÄ dÀr. Mvh/ MartinB

