Aktuellt datum och tid: mÄn 10 aug 2026, 09:15

News News of GĂ€st forum

Site map of GĂ€st forum » Kategori : GĂ€st forum

Ett osorterat forum dÀr gÀster kan stÀlla frÄgor om golvvÀrme. Moderatorerna försöker sedan sortera in frÄgorna i rÀtt forums kategori.

InbyggnadsskÄp M% + Lucka M5

Har köpt golvvÀrmepaket L8-5 av er.
Skulle vilja köpa LK inbyggnadssÄp M5 + Lucka M5, men hittar det inte pÄ er hemsida.
Har ni dessa till försÀljning?
MVH, Stefan
Read more : InbyggnadsskÄp M% + Lucka M5 | Visningar : 1967 | Svar : 0 | Kategori : AllmÀnna golvvÀrmefrÄgor

Hur kopplar man XK800? (Bilder!)

Hej, finns det nÄgra instruktioner eller bilder pÄ hur det skall vara kopplat i en XK800 styrbox?
Read more : Hur kopplar man XK800? (Bilder!) | Visningar : 12465 | Svar : 0 | Kategori : AllmÀnna golvvÀrmefrÄgor

XK300 i icke vÄtrum

Kan jag lÀgga XK300 direkt pÄ golvgips pÄ ett vanligt hallgolv i bostaden?
Read more : XK300 i icke vÄtrum | Visningar : 8966 | Svar : 0 | Kategori : AllmÀnna golvvÀrmefrÄgor

Royal 120 inkoppling

Hej!
Köpte hem ett nytt styrkort till min gamla royal 120. Jag fÄr inte systemet att fungera, har kopplat in kablarna efter bilden jag fick med köpet men lysdioden gÄr inte igÄng alls nÀr jag försöker starta upp det. Skickar med en bild, har jag gjort nÄgon felkoppling trots anvisningar eller kan nÄgonting annat vara fel?

http://imageshack.us/photo/my-images/703/imag0078q.jpg/

Mvh Fredrik
Read more : Royal 120 inkoppling | Visningar : 3444 | Svar : 1 | Kategori : AllmÀnna golvvÀrmefrÄgor

ArnmeringsnÀt över golvvÀrmen

Hej,

Är det okay att lĂ€gga ett armeringsnĂ€t ovanför vĂ€rmeslingan i samband med att man lĂ€gger flytspacklet ovanför.

Med vÀnlig hÀlsning
HÄkan
Read more : ArnmeringsnÀt över golvvÀrmen | Visningar : 7518 | Svar : 0 | Kategori : AllmÀnna golvvÀrmefrÄgor

Programmerbar HC10 Termostat

Hej!
Jag har bestÀllt en Programmerbar HC10 Termostat för golvvÀrme dÄ jag byter min 18Är gamla termostat.
min frÀga Àr:
OM GOLVGIVAR KABELN SOM ÄR MED DEN NYA GIVAREN BEHÖVER KAPAS PÅ LÄNGDEN NÅGOT,
pÄverkar det givarens funktion mot termostaten?

mvh. Stefan
mobilnr. 0707894341
svara gÀrna pÄ frunŽs hemmail som Àr:
ann.kjellberg@gmail.com
Read more : Programmerbar HC10 Termostat | Visningar : 25363 | Svar : 0 | Kategori : AllmÀnna golvvÀrmefrÄgor

Transformator

har en omformare med Art-nr 41222+913 VAR kan jag köpa en ny
Read more : Transformator | Visningar : 8313 | Svar : 0 | Kategori : AllmÀnna golvvÀrmefrÄgor

Reflektorskiva

Jag har precis köpt AluMat somjag kommer att lÀgga i min vintertrÀdgÄrd. Som golv kommer jag lÀgga plastmatta. MÄste jag dÄ ha Reflektorskiva? FörstÄr att det Àr bÀttre men Àr det ett mÄste?
Read more : Reflektorskiva | Visningar : 2943 | Svar : 1 | Kategori : AllmÀnna golvvÀrmefrÄgor

kelvin vÀrmekabel direkt pÄ spÄnskiva?

Kan man lÀgga Kelvin vÀrmekabel direkt pÄ spÄnskiva?
Read more : kelvin vÀrmekabel direkt pÄ spÄnskiva? | Visningar : 2846 | Svar : 1 | Kategori : AllmÀnna golvvÀrmefrÄgor

Foliekit

Hej!

Undrar bara om golvvÀrme "Foliekit" för trÀgolv Àr komplett med termostat och det man behöver för installation?
Read more : Foliekit | Visningar : 2679 | Svar : 0 | Kategori : AllmÀnna golvvÀrmefrÄgor

Logga in  •  Bli medlem

Statistik

Totalt antal inlĂ€gg 1242 • Totalt antal trĂ„dar 741 • Totalt antal medlemmar 477