Det gĂ„r bra med vanligt VĂ€rmekabel Kit. Ăven om det Ă€r vanligare att anvĂ€nda VĂ€rmekabel Strong som dĂ„ gjuts in i trappan.
BerÀkna 200W/m2 för att effekten skall rÀcka för 4 m2 blir det dÀrför 800W
Koppla förslagsvis systemet direkt till timer och utan termostat.
DÄ kan ni aktivera systemet i 60 minuter nÀr det har fallit snö sÄ smÀlter det snön och torkar trappan.
Har det fallit mycket snö eller Àr vÀldigt kallt kan ...

News of GĂ€st forum