Aktuellt datum och tid: tis 05 maj 2026, 17:46

News News of GĂ€st forum

Site map of GĂ€st forum » Kategori : GĂ€st forum

Ett osorterat forum dÀr gÀster kan stÀlla frÄgor om golvvÀrme. Moderatorerna försöker sedan sortera in frÄgorna i rÀtt forums kategori.

Flytande golvvÀrme frÀsning

Hej jag har lite funderingar kring om jag kan frÀsa ned golvvÀrme slang i mitt flytande golv? SpÄnskivorna ligger pÄ 10cm cellplast. SpÄnskivan Àr 22mm.FrÀsdjupet skulle vara 16mm. Skulle jag försvaga spÄnskivan för mycket? Det blir antagligen laminatgolv över spÄnskivan.Vill om möjligt inte höja golvet.
Read more : Flytande golvvÀrme frÀsning | Visningar : 10717 | Svar : 2 | Kategori : AllmÀnna golvvÀrmefrÄgor

GolvvÀrme i kÀllaren

Hej!
Efter att ha rivit ut oljepannan har vi frigjort ett ca 15 m2 stort utrymme i kÀllaren för ett nytt badrum. Golvet kommer behöva gjutas/flytspacklas om och dÄ Àr frÄgan om vi ska passa pÄ att lÀgga golvvÀrme. Det vore ju sÄ skönt med ett varma golv! NÀr jag har hört mig för sÀger de som vet att jag blir tvungen att bila upp golvet, grÀva ur 50 cm, lÀgga isolering, grus mm. ...
Read more : GolvvÀrme i kÀllaren | Visningar : 10584 | Svar : 2 | Kategori : AllmÀnna golvvÀrmefrÄgor

Logga in  •  Bli medlem

Statistik

Totalt antal inlĂ€gg 1242 • Totalt antal trĂ„dar 741 • Totalt antal medlemmar 477