I ett hus byggt 1964 ska jag efter hand montera vattenburen golvvÀrme i rummen. Det blev till att börja med köket efter ett mindre vattenlÀckage.
Det Àr ett trÀhus pÄ oisolerad betongplatta. Plattan stÄr pÄ generöst med makadam sÄ risken för fukt underifrÄn bedömer jag som mycket lÄg.
Svaret jag fick nÀr jag frÄgade pÄ ett byggvaruhus var att lÀgga 20mm cellplast, slang och gjuta in med flytspackel, men nÀr jag rÀknade pÄ hur mycket ...

News of forum.golvvarmebutiken.se