Hej!
Jag skall lÀgga golvÀrme i vÄtrum i ett nyproducerat fritidshus. Huset skall byggas ekologiskt och jag undrar hur jag skall bygga upp golvet.
Jag tÀnker att jag pÄ mina 300mm höga LÀttbalkar lÀgger en 28 mm hög Fibergipsskiva eftersom jag tror den avger mindre emissioner Àn spÄn? OvanpÄ den gjuter jag in 12mm golvÀrmeslingor. TÀckande skiktjocklek ???
Efter det spacklar jag upp fall mot golvbrunnen.
DÀrefter tÀtskikt och klinker.
Tanken Àr att detta skall ...