Renoverar en befintlig byggnad pÄ ca 30 kvm. Byggnaden, som troligen Àr frÄn 30-talet, har en betongplatta pÄ mark. Nu tar vi bort plankgolv och isolering och skall ersÀtta detta med bÀttre isolering och ett klinkersgolv.
Vi Àr inne pÄ att lÀgga lÀttbetong eller flytspackel pÄ isolering och klinkers direkt pÄ det.
Vilken golvvÀrmelösning Àr lÀmpligast?
Vatten eller el?
VÀrmen har hittills kommit frÄn oljefyllda radiatorer.