Hejsan!
Jag har köpt ett gummigolv som heter Altro Nuvola Stratus (matta som bla. anvÀnds pÄ flygplatser och andra offentliga miljöer)
http://www.altro.se/Golv/Gummigolv/Altr ... ratus.aspx, denna kommer att lÀggas pÄ spÄnskiva och med nÄgon form av golvvÀrme under. Golvet ska ligga i hallen (5m2) och uppvÀrmning finns i form av ett element.
Vad ska jag anvÀnda mig av för golvvÀrme? Jag vill helst inte spackla upp mer Àn 10mm. GÄr ...