Hej
Vi tĂ€nker lĂ€gga laminat i vĂ„r hall pĂ„ betongplatta och jag funderar om vi skall lĂ€gga ett foliekit som golvvĂ€rme under. Ăr det nĂ„gon som har erfarenhet av denna typ av lĂ€ggning.
TÀnker inte lÀgga folie pÄ hela ytan, tÀnker skippa ytan under trapp, hallen Àr L formad till golvyta.
Funderar ocksÄ pÄ ÄngspÀrr dÀr jag inte tÀnker ha golvvÀrme, kan jag lÀgga den pÄ samma sÀtt som över folien?(tÀnker lÀgga isolering pÄ hela ...