Jeg har royal 300 gulvvarme, serienr. A 6462, Är 1998.
Varmen slÄr seg ikke av, sÄ gulvet blir svÊrt varmt.
Er det styrboxen som mÄ skiftes?
Passer den nye til min eldre modell, og kan jeg selv montere den?
Aktuellt datum och tid: fre 26 jun 2026, 05:18
News of forum.golvvarmebutiken.seTotalt antal inlĂ€gg 1242 • Totalt antal trĂ„dar 741 • Totalt antal medlemmar 477