Hej. Jag skall bygga till mitt sommarhus med 9 m2 med egen ingÄng och toalett.
Denna del skall vara vinterbonad och jag tÀnker pÄ golvvÀrme. Kan jag stÀlla
in termostaten sÄ att den hÄller ca 10 gr i rummet. Jag vill ocksÄ ha trÀgolv
GÄr detta bra eller finns det nÄgon hake
Tacksam för svar
Ă
ke Jansson

News of forum.golvvarmebutiken.se