Hej, jag behöver lite rÄd betrÀffande 2 rum med olika föutsÀttningar.
1. En isolerad inneveranda med mÄnga fönster, 14.7 kvm. Underlaget Àr golvspÄnskivor och vi kommer att lÀgga ett 13 mm klick/trÀgolv ovanpÄ. Jag har tittat pÄ Alumat 14 och pÄ Kelvins golvvÀrmefolie 15. Verkar det vara vettiga val och finns det nÄgra för och nackdelar med dom?
2. Kök. Hel yta 11.7 kvm - uppvÀrmd yta 7.8 kvm, alltsÄ mindre Àn 3/4 av totalen. ...

News of forum.golvvarmebutiken.se