Hej,
Jag har elektrisk golvvÀrme som inte funkar lÀngre, termostaten indikererar att givaren Àr trasig (ebeco 55vblinkar rött och grönt). NÀr jag mÀter motstÄndet pÄ givaren Àr det ca 70 Ohm vilket Àr helt Ät skogen.
Försökte dra ur givaren ur hÄlet dÀr den sticker in men kabeln gick av dÄ.
Funderar pÄ om rumsgivare kunde vara en lösning? Enligt instruktionen pÄ ebeco 55 skall man kunna stÀlla om till rumsgivare men den instÀllningen kan ...

News of forum.golvvarmebutiken.se