Hej
Jag undrar om det går att ha båda vattenburen och el golvvärme i samma rum så att vi kan reglera värmen bättre. Just nu har vi en vattenburen element som värmer ok i badrummet som vi skall göra om snart.
Tack
Återgå till Allmänna golvvärmefrågor