av Pelle » mĂ„n 29 aug 2011, 07:34
Nu har jag mÀtt resistansen pÄ mitt golv och den Àr 3,2ohm. Jag har den gula golvslingan. Vad kan ha hÀnt?
De röda ledningarna, pÄ styrkortet, har jag kopplat till golvet, de svarta till transformatorn. KÀnns rÀtt inkopplat.
Finns det möjlighet att pÄ nÄt sÀtt anpassa styrkortet till den lÀgre resistansen, eller kommer strömmen i slingan att bli för hög?
Man kanske ska anpassa golvslingan istÀllet?
/Pelle
Nu har jag mÀtt resistansen pÄ mitt golv och den Àr 3,2ohm. Jag har den gula golvslingan. Vad kan ha hÀnt?
De röda ledningarna, pÄ styrkortet, har jag kopplat till golvet, de svarta till transformatorn. KÀnns rÀtt inkopplat.
Finns det möjlighet att pÄ nÄt sÀtt anpassa styrkortet till den lÀgre resistansen, eller kommer strömmen i slingan att bli för hög?
Man kanske ska anpassa golvslingan istÀllet?
/Pelle