av martin » tis 25 sep 2012, 21:27
Det gÄr bra att stÀlla termostat pÄ 10 grader för att tex. hÄlla frostfritt nÀr man inte Àr pÄ plats under vintern.
Till trÀgolv finns Àven tvÄ bra system specialanpassade för detta. AluMat eller GolvvÀrmefolie.
NÄgon direkt "Hake" finns det inte men trÀgolv Àr ett organiskt material och pÄverkas mer av luftfuktighet och temperatur. Var noga med ordentlig rörelse spalt mot fasta vÀggar mm annars kan du fÄ problem med att golvet buktar sig.
Det gÄr bra att stÀlla termostat pÄ 10 grader för att tex. hÄlla frostfritt nÀr man inte Àr pÄ plats under vintern.
Till trÀgolv finns Àven tvÄ bra system specialanpassade för detta. AluMat eller GolvvÀrmefolie.
NÄgon direkt "Hake" finns det inte men trÀgolv Àr ett organiskt material och pÄverkas mer av luftfuktighet och temperatur. Var noga med ordentlig rörelse spalt mot fasta vÀggar mm annars kan du fÄ problem med att golvet buktar sig.