av PeterWheeler » fre 26 aug 2011, 13:42
Hej.
Jag undrar om det Àr möjligt att koppla pÄ flera vÀrmeslingor till en enda termostat? (Har en HC10TPM termo.)
Hej.
Jag undrar om det Àr möjligt att koppla pÄ flera vÀrmeslingor till en enda termostat? (Har en HC10TPM termo.)