OCD2-1999 termostat

Besvara


Den hÀr frÄgan Àr till för att indentifiera och förebygga automatiska registreringar.
Smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode Ă€r PÅ
[img] Ă€r PÅ
[flash] Àr AV
[url] Ă€r PÅ
Smilies Ă€r PÅ
TrÄdhistorik
   

Expandera TrÄdhistorik: OCD2-1999 termostat

Re: OCD2-1999 termostat

InlĂ€gg av martin » mĂ„n 03 dec 2012, 00:46

Felet pÄ din termostat Àr troligen att relÀet i termostaten har gÄtt sönder.

Du kan anvÀnda vilken av vÄra termostater. du vill, förutsatt att du kan fÄ ut golvgivaren ur golvet (monteras normalt i ett elrör sÄ den gÄr att ta ut) och lÀgga dit den som medföljer din nya termostat.
Om du vet att givaren sitter fast i golvet sÄ blir det lite besvÀrligare. DÄ behöver du antingen anvÀnda en OJ OCC Termostat som har samma givarstandard.
ALternativt kan du Àven anvÀnda Devireg Touch. PÄ Toutch kontrollen kan du i instÀllningarna stÀlla in vilken givare du ha i golvet och pÄ det viset fÄ funktion med valfri golvgivare.

OCD2-1999 termostat

InlĂ€gg av AneSan » sön 02 dec 2012, 10:59

Har en OCD2-1999 termostat som givit upp, har ÄterstÀllt termostaten till fabrikslÀge och den startar upp och
alla instÀllningar gÄr att göra. Sedan lÄter den lite "frÀsande" men ingen vÀrme i golvet.
Om man ska byta vad sÀtter man dit i stÀllet?

Upp

cron