av martin » mĂ„n 03 dec 2012, 00:46
Felet pÄ din termostat Àr troligen att relÀet i termostaten har gÄtt sönder.
Du kan anvÀnda vilken av vÄra
termostater. du vill, förutsatt att du kan fÄ ut golvgivaren ur golvet (monteras normalt i ett elrör sÄ den gÄr att ta ut) och lÀgga dit den som medföljer din nya
termostat.
Om du vet att givaren sitter fast i golvet sÄ blir det lite besvÀrligare. DÄ behöver du antingen anvÀnda en
OJ OCC Termostat som har samma givarstandard.
ALternativt kan du Àven anvÀnda
Devireg Touch. PÄ Toutch kontrollen kan du i instÀllningarna stÀlla in vilken givare du ha i golvet och pÄ det viset fÄ funktion med valfri golvgivare.
Felet pÄ din termostat Àr troligen att relÀet i termostaten har gÄtt sönder.
Du kan anvÀnda vilken av vÄra [url=http://golvvarmebutiken.se/Elektrisk-golvvaerme/Termostater]termostater[/url]. du vill, förutsatt att du kan fÄ ut golvgivaren ur golvet (monteras normalt i ett elrör sÄ den gÄr att ta ut) och lÀgga dit den som medföljer din nya [url=http://golvvarmebutiken.se/Elektrisk-golvvaerme/Termostater]termostat[/url].
Om du vet att givaren sitter fast i golvet sÄ blir det lite besvÀrligare. DÄ behöver du antingen anvÀnda en [url=http://golvvarmebutiken.se/Elektrisk-golvvaerme/Termostater/Programmerbar-OCC-Termostat.htm]OJ OCC Termostat[/url] som har samma givarstandard.
ALternativt kan du Àven anvÀnda [url=http://golvvarmebutiken.se/Elektrisk-golvvaerme/Termostater/Devireg-Touch.htm]Devireg Touch[/url]. PÄ Toutch kontrollen kan du i instÀllningarna stÀlla in vilken givare du ha i golvet och pÄ det viset fÄ funktion med valfri golvgivare.