av Stefan » tis 11 dec 2012, 12:34
Hej,
jag har i mitt hus 1 st Royal 120 samt 1 st Royal 200 för att styra 2 vÀrmegolv. Dock tycker jag att dessa inte riktigt verkar fungera = golven blir inte varma....
Jag kan höra att det knÀpper i relÀt i boxen lite dÄ och dÄ... men kan jag mÀta direkt pÄ utgÄngen för att se att styrkortet fungerar? 12V DC?
mvh
Stefan
Hej,
jag har i mitt hus 1 st Royal 120 samt 1 st Royal 200 för att styra 2 vÀrmegolv. Dock tycker jag att dessa inte riktigt verkar fungera = golven blir inte varma....
Jag kan höra att det knÀpper i relÀt i boxen lite dÄ och dÄ... men kan jag mÀta direkt pÄ utgÄngen för att se att styrkortet fungerar? 12V DC?
mvh
Stefan