av martin » tis 08 jan 2013, 13:11
Normalt gör samtliga golvvÀrmesystem sÄ. Kan nog vara vissa termostater som ÄterstÀlls till normalinstÀllning och i sÄ fall istÀllet vÀrmer till den förinstÀllda temperaturen.
Normalt gör samtliga golvvÀrmesystem sÄ. Kan nog vara vissa termostater som ÄterstÀlls till normalinstÀllning och i sÄ fall istÀllet vÀrmer till den förinstÀllda temperaturen.