av Mogens Theodorsen » tor 17 jan 2013, 12:28
Hej.
Om ens gulvvarmesystem (XK 200 fra 1997) fungerer ustabilt, kan det da vĂŠre andet end styrkortet, som har fejl?
Kan et nyt styrkort til XK 200 anvendes i min gamle XK 200-styrbox (mit kabinet er lik jeres XK 500/800)?
Hvordan kalibrerer man systemet?
Hvordan bestiller man varen hos jer, nÄr man bor i Danmark?
Hvordan leveres den?
Hvad er fragtprisen?
Og: Hvordan betaler man?
De venligste hilsner fra Mogens Theodorsen, Odense, Danmark
Hej.
Om ens gulvvarmesystem (XK 200 fra 1997) fungerer ustabilt, kan det da vĂŠre andet end styrkortet, som har fejl?
Kan et nyt styrkort til XK 200 anvendes i min gamle XK 200-styrbox (mit kabinet er lik jeres XK 500/800)?
Hvordan kalibrerer man systemet?
Hvordan bestiller man varen hos jer, nÄr man bor i Danmark?
Hvordan leveres den?
Hvad er fragtprisen?
Og: Hvordan betaler man?
De venligste hilsner fra Mogens Theodorsen, Odense, Danmark