BÄde el och vattenburen golvvÀrme?

Besvara


Den hÀr frÄgan Àr till för att indentifiera och förebygga automatiska registreringar.
Smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode Ă€r PÅ
[img] Ă€r PÅ
[flash] Àr AV
[url] Ă€r PÅ
Smilies Ă€r PÅ
TrÄdhistorik
   

Expandera TrÄdhistorik: BÄde el och vattenburen golvvÀrme?

Re: BÄde el och vattenburen golvvÀrme?

InlĂ€gg av martin » fre 25 jan 2013, 09:38

Det blir vanligare och vanligare att man vÀljer att installera dubbelt system i tex. badrum.
En vattenburen slinga för den normala uppvÀrmningen och en elektrisk vÀrmekabel för uppvÀrmning under sommaren (nÀr det vattenburna systemet Àr avstÀngt) samt extra boost vÀrme vid behov.

BÄde el och vattenburen golvvÀrme?

InlĂ€gg av 5swedes » tis 22 jan 2013, 13:43

Hej
Jag undrar om det gÄr att ha bÄda vattenburen och el golvvÀrme i samma rum sÄ att vi kan reglera vÀrmen bÀttre. Just nu har vi en vattenburen element som vÀrmer ok i badrummet som vi skall göra om snart.
Tack

Upp

cron