Hur lÀgger man golvvÀrmemattan

Besvara


Den hÀr frÄgan Àr till för att indentifiera och förebygga automatiska registreringar.
Smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode Ă€r PÅ
[img] Ă€r PÅ
[flash] Àr AV
[url] Ă€r PÅ
Smilies Ă€r PÅ
TrÄdhistorik
   

Expandera TrÄdhistorik: Hur lÀgger man golvvÀrmemattan

Re: Hur lÀgger man golvvÀrmemattan

InlĂ€gg av martin » sön 07 apr 2013, 00:40

man klipper av mattan utan att klippa av kabeln. sedan kan man "vÀnda" med mattan och rulla Ät andra hÄllet. PÄ det viset kan man jobba sig fram och tillbaka över golvet tills hela golvytan Àr tÀckt med ett antal vÄder.

Hur lÀgger man golvvÀrmemattan

InlĂ€gg av Kersti » tor 28 mar 2013, 15:34

Hej!

Jag bygger ett badrum som Àr 110 x 210 cm. Kan jag lÀgga er egen golvvÀrmematta för 2 kvm sÄ den tÀcker nÄgorlunda? Funderingen Àr hur man fÄr den att ligga i tvÄ parallella remsor - man kan ju inte klippa av kabeln..

Finns det garanti pÄ funktionen?

VÀnliga hÀlsningar

Kersti

Upp

cron